Βοήθεια

1. Νέος Πελάτης

Αν είστε νέος πελάτης και θέλετε να πραγματοποιήσετε αγορές στο ηλεκτρονικό κατάστημα της ΑΡΤΕΟΝ ΕΚΔΟΤΙΚΗΣ θα πρέπει να ανοίξετε λογαριασμό. Η διαδικασία για να ανοίξετε λογαριασμό στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι η εξής:

Πατήστε την επιλογή «Είσοδος-Εγγραφή» στη δεξιά πλευρά του Μενού, στο πάνω μέρος της σελίδας. Πατήστε την επιλογή «Εγγραφή» και συμπληρώστε τα στοιχεία σας στη φόρμα που θα εμφανιστεί. Πατήστε «Καταχώρηση». Θα λάβετε στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση μήνυμα επιβεβαίωσης της εγγραφής σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Αν δεν έχετε κάνει εγγραφή στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και έχετε επιλέξει προϊόντα για παραγγελία στο καλάθι σας, όταν πατήσετε την επιλογή «Ταμείο» στη σελίδα του καλαθιού σας τότε θα σας ζητηθεί να εγγραφείτε πριν προχωρήσετε στην αγορά τους.


2. Υπάρχον Πελάτης

Αν είστε ήδη πελάτης του καταστήματος μας πατήστε την επιλογή «Είσοδος-Εγγραφή» στη δεξιά πλευρά του Μενού, στο πάνω μέρος της σελίδας. Συμπληρώστε το «Όνομα Χρήστη» και τον «Κωδικό Χρήστη» για να «εισέλθετε» στο ηλεκτρονικό κατάστημα μας και να μπορέσετε να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας.


3. Αλλαγή στοιχείων πελάτη

Αν θέλετε να αλλάξετε τα στοιχεία σας ή τον Κωδικό Χρήστη πατήστε την επιλογή «Ο Λογαριασμός μου» στην πάνω αριστερή πλευρά του Μενού, στο πάνω μέρος της σελίδας. Συμπληρώστε το «Όνομα Χρήστη» και τον«Κωδικό Χρήστη» (αν δεν έχετε κάνει ήδη «Είσοδο») για να δείτε τα στοιχεία σας, τις διευθύνσεις σας και τον Κωδικό Χρήστη. Αλλάξτε ότι επιθυμείτε και απλά πατήστε την επιλογή «Ανανέωση» ώστε να γίνει αυτόματα ανανέωση των στοιχείων σας.

4. Ξέχασα τον κωδικό μου!

Στην περίπτωση που είστε στη σελίδα ΕΙΣΟΔΟΥ του καταστήματός μας και πρέπει να συμπληρώσετε το «Όνομα Χρήστη» και τον«Κωδικό Χρήστη» αλλά συνειδητοποιήσετε ότι τον έχετε ξεχάσει τότε πατήστε την επιλογή «Υπενθύμιση Ονόματος Χρήστη» ή «Υπενθύμιση Κωδικού Χρήστη». Άμεσα θα λάβετε μήνυμα στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) που θα σας τον υπενθυμίζει.


6. Διευθύνσεις πελάτη

Μπορείτε να έχετε διαφορετική Διεύθυνση Χρέωσης από Διεύθυνση Αποστολής.

 

7. Αγορά προϊόντων

Αφού έχετε επιλέξει τα προϊόντα που θα θέλατε να αγοράσετε, τοποθετήστε τα στο καλάθι σας πιέζοντας την επιλογή «Προσθήκη στο Καλάθι». Τοποθετήστε στο καλάθι σας όσα άλλα προϊόντα επιθυμείτε.

Όταν έχετε γεμίσει το καλάθι σας με τα προϊόντα που επιθυμείτε, πατήστε την επιλογή «Το καλάθι μου» για να κάνετε μία ανασκόπηση των προϊόντων που έχετε τοποθετήσει στο καλάθι σας.

Σε περίπτωση αλλαγής ποσότητας κάποιου προϊόντος ή διαγραφής κάποιου προϊόντος, πατήστε το αντίστοιχο εικονίδειο δίπλα στην ποσότητα για να ανανεωθούν τα προϊόντα στο καλάθι σας ή να αφαιρεθούν και να ξαναυπολογιστεί το τελικό κόστος αγοράς τους.

Αν έχετε καταλήξει για την αγορά των προϊόντων που βρίσκετε ατο καλάθι σας πατήστε την επιλογή «Ταμείο».

Αν δεν έχετε κάνει είσοδο στο κατάστημα μας, θα σας ζητηθεί να κάνετε τώρα.

Αν είστε υπάρχον πελάτης του καταστήματας μας συμπληρώστε το «Όνομα Χρήστη» και τον «Κωδικό Χρήστη».

Αν είστε νέος πελάτης θα πρέπει να αποκτήσετε λογαριασμό πατώντας «Εγγραφή» και συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας.


8. Πληρωμή προϊόντων

Στις τιμές των προϊόντων μας περιλαμβάνεται ο νόμιμος ΦΠΑ.

Η πληρωμή της παραγγελίας γίνεται «Με Αντικαταβολή (Πληρωμή με μετρητά)» και τα έξοδα Αντικαταβολής είναι ΔΩΡΕΑΝ! Χρεώνεστε μόνο ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ.

Μετά την παραγγελία σας θα λάβετε αναλυτικό μήνυμα στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) με όλα τα στοιχεία της παραγγελία σας (προϊόντα, στοιχεία αποστολής και χρέωσης) και τον ΚΩΔΙΚΟ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ σας.

Για αποστολές σε ΝΗΣΙΑ ή ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να κανονίσουμε την αποστολή, καθώς οι χρεώσεις είναι αρκεκτά υψηλές.


9. Παράδοση προϊόντων

9α. Χρόνος παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων μας είναι συνήθως απο 1-5 ημέρες ανάλογα με τη διεύθυνση αποστολής.

9β. Καθυστέρηση παραλαβής παραγγελίας

Σε περίπτωση που δεν παραλάβεται την παραγγελία σας στον προκαθορισμένο χρόνο αποστολής μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο τηλέφωνο 213 0325870

9γ. Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας σας μπορεί να γίνει εντός 24 ωρών από τη στιγμή που πραγματοποιήσατε την παραγγελία σας. Στείλτε μας μήνυμα στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. γράφοντας σαν θέμα «ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ» και τον κωδικό της παραγγελία σας.

9δ. Επιστροφή παραγγελίας

Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού προϊόντος έχετε τη δυνατότητα επιστροφής του πίσω σε εμάς μέσα σε διάστημα 15 ημερών. Το προϊόν αυτό θα πρέπει να σταλθεί πίσω σε εμάς:

α. Με ασφαλή τρόπο συσκευασμένο μαζί με την απόδειξη ή τιμολόγιο πληρωμής

β. Με εταιρεία ταχυμεταφοράς (courier) ή συστημένο ταχυδρομικά. Επιλέξτε την ίδια εταιρία ταχυμεταφοράς (courier) που σας στείλαμε το προϊόν ώστε η χρέωση να γίνει στην εταιρία μας και όχι σε εσάς.

Σε περίπτωση που παραλάβεται λάθος προϊόν ή το προϊόν έχει πάθει ζημιά κατά την αποστολή του παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. δηλώνοντας το πρόβλημα μαζί με τον κωδικό παραγγελίας σας ώστε να σας το αντικαταστήσουμε.


10. Αποστολή Δώρων

Η ΑΡΤΕΟΝ ΕΚΔΟΤΙΚΗ σας δίνει τη δυνατότητα να στείλετε δώρο οποιοδήποτε από τα προϊόντα μας στα αγαπημένα σας πρόσωπα σε συσκευασία δώρου.

Στην «Ολοκλήρωση Παραγγελίας» εμφανίζετε ένα πεδίο όπου μπορείτε να πληκτρολογήσετε το προϊόν ή τα προϊόντα που επιθυμείτε σε συσκευασία δώρου. Μη ξεχάσετε να επιλέξετε «Διεύθυνση Αποστολής» (τη διεύθυνση αυτού που θα πάρει το δώρο) διαφορετική από τη «Διεύθυνση Χρέωσης».


11. Oλοκλήρωση παραγγελίας

Όταν έχετε επιβεβαιώσει την παραγγελία σας θα λάβετε ενημέρωση στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) όπου θα αναφέρεται αναλυτικά η παραγγελία σας, το κόστος της και οι διευθύνσεις παράδοσης και χρέωσης. Αν δεν λάβετε αυτή την επιβεβαίωση σημαίνει ότι η παραγγελία σας ΔΕΝ καταχωρήθηκε και θα πρέπει να την ξαναπραγματοποιήσετε. Αν αντιμετωπίσετε ξανά πρόβλημα θα πρέπει να επικοινωνήστε μαζί μας στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ή στο τηλέφωνο 213 0325870.